onsdag, augusti 02, 2006

Attraktion

Jag har märkt att jag under senare år dras mer och mer till estetiska killar. När jag säger estetiska avser jag inte alternativa människor av diverse slag (som av någon anledning flockas på estetiska skolor) utan killar som håller på med musik, dans, fotografering och liknande. Jag attraheras av kreativiten, förmågan uttrycka sig konstnärligt och att se livet utifrån ett annat perspektiv. En kille som verkligen kan sjunga eller som har koll på motorik och rytm kan få mig att smälta fortare än häxan i trollkarlen från Oz.

Jag har själv utövat dans, teater, fotografering, sång, måleri och framför allt det skrivna ordet under många år. Kan det vara så att man attraheras av sådant som ligger en nära hjärtat? Handlar det kanske om en gemensam livssyn? Vad tror ni? Vad attraheras ni av?

1 kommentar:

Anonym sa...

Just nu ar det polacker, garna byggnadsarbetare eller livvakter/sakerhetsvakter!?! Ingen anning varfor. Mannen far mer an garna arbeta med handerna/kroppen Turn off ar kontorsarbetare och killar som ar kortare. De behover inte vara snygga men de far inte vara fula, men allra viktigast de maste ha 'DET'.