onsdag, november 29, 2006

SMS-konversation mellan mig själv och CL

CL - Hey, are you ignorin me? Please dont. Ive been havin a hard think and i was wondering if we could meet up and have a chat.

Jag- Hi CL, I've had time to think too and i know what i want know. It's not only a relationship, its magic. I've only had with one person ever. I don't think we're right for each other.

CL - I'm sorry that u feel that way hun. But i kinda had magic in mind!! We clicked!

Jag - And then you acted like an asshole.

CL - I did indeed. Sorry.

Jag - Whats done is done. You can never change the way you acted.

CL - I jus didnt kno wat i wanted. Can i make it up 2 u?

Jag - That will be hard CL. You're a boy, I need a man.

CL - That hurt. I never meant 2 mess u around. Can I have a chance to prove other wise.

Jag - Sorry CL. You had my trust and you've lost it. I have talked to several friends, both guys and girls, since we "broke up" and i deserve someone who makes me feel amazing. That person is unfortunatly not you.

CL - But we were only seeing each other. Getting 2 kno one another. I act nothing like that when things get serious. Its only now i've realised how much i enjoyed your company and how you made me feel.

Jag - I'm sorry. Please stop texting me now CL.

CL- OK

Jag funderade ett tag över vad jag ville. Pratade även med D om det. Ville jag ha tillbaka CL? Ville jag ge honom en andra chans? Som egentligen var en tionde chans? Svaret blev nej... Om det var rätt eller fel beslut för framtiden kan jag aldrig veta, men det känns i allafall som om det var rätt beslut just nu. Vad tror ni?

3 kommentarer:

aK sa...

Jag tycker att vad som än känns bäst just nu, är nog det rätta.

gimatgirdlanakin sa...

Ibland kan det kännas som man gjorde fel val, men det kan hända att det var precis det rätta då framtiden inte hade blivit desamma om du inte hade gjort det. Men ångrar man någonting starkt måste man ta det tillbaka..

Anonym sa...

finns sa himla manga sota killar i London, sa du behover nog inte bekymra dig over det.
ingen fortjanar mer an 10 chanser!!