tisdag, augusti 22, 2006

Sexig eller inte?

Något av det osexigaste som finns är killar som tror/vet att de är supersexiga och spelar på det. Nog för att jag kan uppskatta en man som ser bra ut, men om de ser sig själva som guds gåva till kvinnan föredrar jag en Average Joe vilken dag som helst. Det är oftast utstrålningen och attityden som får mig att tycka att någon är attraktiv och killar med hybris får mig att springa åt andra hållet. Nej, om det är något som slår muskler i alla lägen är det en kille som vågar bjuda på sig själv. Det, mina vänner, är något av det sexigaste som finns!

För att illustrera vad jag menar har ni här två videoklipp med dansande killar. I det första ser ni män som gott och väl skulle kunna vara modeller (och förmodligen är det också) och i den andra ser ni en helt vanlig kille som vågar bjuda på sig själv. Jag finner den andra killen klart sexigare, vad tycker ni?



7 kommentarer:

Emmylou sa...

Helt klart kille nummer 2. Jag HATAR killar som ska dansa sexigt! Jag träffade en kille en gång som twistade som en gud, och jag föll pladask!

gimatgirdlanakin sa...

så sant, så sant. Men tackar, jag ska se till att ha riktigt kul ;) Nästan lika kul som jag har i London, undra om det finns några snygga australiensare i skåne traktena?

Kiss N Tell sa...

Emma: Killar som dansar sexigt behöer inte vara fel. Det beror på deras attityd.

blondieblonde: vem vet?

Anonym sa...

De 4 sa kallade modellerna far mig att vilja kräkas. Hatar smetiga overbyggda killar. Valjer helt klart killen i klipp 2.

Kiss N Tell sa...

ester: ;)

anonymous: Samma här. Det finns nästan inget fulare än BB-killar.

Gustav sa...

Men alltså, killarna i #1 är la förspel i nå'n p-rulle medans #2 hakar på lite Jane Fonda gympa på en rastplats? Går ju inte att jämföra!

Kiss N Tell sa...

Gustav: Det går absolut att jämföra dem. Det hela handlar om attityden och utstrålningen, inte danskunskaper eller platsen det hela utspelar sig på. F.ö trodde jag att den översta var från en såpa pga. stilen, fotot och replikerna, men jag kan ha fel.